Održana je redovita godišnja panihida

Njegovo Visokopreosveštenstvo Hrvatski arhiepiskop †Aleksandar održao je panihidu za Sv. Germogena, svećenstvo i vjernike HPC, koje su komunisti ustrijeili u noći s 29. na 30. lipnja 1945. i na ovaj način uništili HPC, koja je oduvjek postojala u Hrvatskoj. Nakon arhiepiskopovog govora, govorio je gosp. Srećko Cvitanović, kojeg su komunisti na Križnom putu tri puta streljali, zatim gđa Diana Glasnova, autorica referata Žrtve Hrvatske pravoslavne crkve i general Željko Glasnović. Vlastitu pjesmu posvećenu jedinstvu Hrvatskog naroda pročitao je gosp. Juraj Fruk.

13517528_1253157434702148_3610868791583803061_o

 

 

BRAĆA U KRISTU

 

Pruži mi ruku, brate u Kristu,

danas mi djelimo sudbinu istu.

 

Ja zovem Isusa, ti nazivlješ Hrista,

Prema Domovini, veže ljubav nas iskrena, čista.

 

Dom svoj branismo hrabro i časno,

vjeru sačuvasmo, nek svima je jasno.

 

Na prjevaru padosmo, dušmanu u ruke,

Koji će nam nožem ili metkom skratiti muke.

 

Žrtva naša na ponos nek, bude,

jer nebo čeka na najbolje ljude.

 

Pred Boga mi čemo k,o braća stati –

ti pravoslavac, ja katolik – oba Hrvati.

 

Pruži mi ruku i neka u molitvi sada

u zadnjem času među Hrvatima bratska ljubav vlada.

 

Juraj Fruk

 

Posvećeno žrtvama Blejburga i Križnog puta

Oglasi

Komentiraj

