USKRSNA POSLANICA

*”Hrabro, ja sam pobijedio svijet.”*
(Iv. 16:33)

Hristos je uskrsnuo!

uskrsna

Draga djeco u Gospodinu naše svete Crkve,

S ogromnom radošću u srcima i divljenja prema veličini Božjoj providnosti opet danas možemo slaviti Hristovo uskrsnuće! Sa svojim slavnim uskrsnućem u riječima Apostola: “Pobjeda iskapi smrt” (1 Kor 15:54.), a svima nama koji vjerujemo u Njega i priznajemo Njegovo ime, daruje ” život vječni “(Iv. 3,16).

U ovom svijetu, zbog ponosa i neposlušnosti čovjeka stoljećima dominira grijeh i smrt. Potreban je bio čvrsti zahvat samoga Boga i da je došao “kad se ispunilo vrijeme” (Gal. 4: 4) u osobi Njegovog jedinog Sina, Gospodina našega i Spasitelja Isusa Hrista. On sam se suočio sa zlom i smrću, proglasi o pobjedu života i obnovio slabe ljudske snage za odlučujuću promjenu potonulih u grijeh i beznađe svijeta. A velika sila koju je Hristos dao ljudima je moć vjere, jer u riječima nadahnutog propovjednika: “ovo je pobjeda koja pobjedi svjet: vjera naša” (1 Iv 5: 4.).

Hristovo uskrsnuće je pobjeda vječnog života nad smrću.

Hristovo uskrsnuće je događaj koji jedini daje smisao povijesti svijeta i čovjeka. Hristos je preuzeo smrt i uskrsnuo “za život svijeta” (Iv. 6:51). U njemu je grijeh poražen, a umro bi za svakog od nas da se podigne na život, oslobođen od snage smrti. U znak njegove želje da spasi sve nas, on jasno i nedvosmisleno kaže: “Evo, stojim na vratima i kucam: ako tko posluša moj glas i otvori vrata, ući ću k njemu i večerati s njime i on sa mnom. Svakoga tko pobijedi posjest ću na svoje prijestolje kao što sam i ja, kad sam pobijedio, sjeo na Očevo prijestolje “(Otkr . 3: 20-21).

Milost uskrsnulog od mrtvih Gospodina našeg Isusa Hrista neka je sa svima vama!

Hristos je uskrsnuo!

†Aleksandar

Po milosti Božijoj Arhiepiskop cjele Hrvatske pravoslavne crkve

Oglasi

Komentiraj

